Home Again

Nu är jag hemma igen, har inte blivit någon uppdatering alls från Spanien och helt ärligt har det varit jävligt skönt att ha varit mer eller mindre helt borta från allt vad internet o facebook är.
Jag har haft det riktigt bra där borta med min syster och Jonathan. Två veckors avslappning, de enda problemen som funnits där borta har varit vad vi ska äta till middag mer eller mindre.
Det här är första gången jag känner att jag verkligen inte vill komma tillbaka till Sverige, och dom sista dagarna i Spanien innehöll faktiskt en del ångest bara på grund av att verkligheten närmade sig.
Nu är jag i Sverige igen som sagt och igår när vi landade var det molnigt och kallt, inte kallt för dom som varit hemma kanske, men för oss andra som har njutit av sol och ca 30 graders värme varje dag var det kallt.
Vädret idag är inte speciellt mycket bättre, förutom att solen skiner då och då.
Jag är så glad över att det bara är några veckor kvar tills jag drar igen,  den 8e bär det av till Israel och jag ser fram emot det så fruktansvärt mycket!

And by the way, I have butterflies in my stomach.